Propagace služeb a prezentace výrobní sféry se v minulosti cíleně opírala o reklamní spoty a tištěná média a postupem času se mezi lidmi začaly objevovat i různé předměty s reklamním potiskem. Nejčastěji šlo o textil, ten převažoval ještě ke konci 90. let minulého století vzhledem k tomu, že světu vládl sítotisk a stroje pro tvorbu výšivek.
Technický pokrok však přinesl řadu změn i v oblasti reklamy, především šlo o razantní nástup digitálních technologií v souvislosti s překotným rozvojem výpočetní techniky. A tak to, co platilo ještě před třiceti lety, je již dnes dávno v propadlišti dějin. Digitální tisk a další možnosti tvorby potisku, jako je transferový tisk, flexotisk, tamponová technika, sublimace, 3D etikety a reliéfní laky, frézování a gravírování mění reklamní sféru k nepoznání a významně rozšiřují množství předmětů, které je možné obdařit firemním logem, nápisem, kresbou či fotografií v kvalitním rozlišení.
Na co se dá dnes tisknout
Zjednodušeně řečeno, skoro na všechno. Mohou to být i nestandardní předměty, jako jsou kalkulačky, budíky, hodinky a nástěnné hodiny, USB flash disky a MP3 přehrávače, sluchátka, dalekohledy, nářadí pro kutily, potřeby pro automobilisty, hračky pro děti, hlavolamy, deštníky, batohy, pouzdra a tašky, kalendáře, textil všeho druhu včetně spodního prádla a ponožek, ale i čokolády a bonboniéry.
Zde už musí nastoupit především vaše fantazie a volba, které předměty nejlépe vystihují vaše projekty a záměry, které nejlépe osloví určitou věkovou kategorii, anebo osoby specificky zaměřené např. na outdoor, pro děti do škol, pro sportovní nadšence, maminky s malými dětmi atd.
Potisk a výšivka jako dar svým blízkým
Potisk předmětů a textilní výšivky mohou být vhodným námětem i pro dárky k různým příležitostem, jako jsou oslavy životního jubilea, svátky vánoční a velikonoční, zakončení studia, svatby atd. Možností reklamních předmětů Promodirect je opravdu mnoho a není tak obtížné se v nich zorientovat, a pokud ano, odborníci vám jistě rádi poradí.